Nu är det bara en vecka kvar!

Hej på er! Kom hem för en stund sedan, har varit i Farsta Centrum med Sandra och shoppat lite. Jag fick med min en kofta och värmespray, och Sandra var snäll och köpte en lotion till mig. På hem vägen ringde jag upp Tim men han svara ju inte, men som tur var ringde han tillbaka och jag fick sällskap medans jag var ute i kylan.
Resten av denna kväll tänkte jag ägna åt plugga faktiskt. Har massvis med saker i veckan som måste vara inlämnat och klart så jag tar tag i det idag! Engelskan kanske jag pluggar imorgon, och matten tänkte jag kolla lite på idag och se vad jag kan. Me et ska nog inte bli några problem, Tim skulle hjälpa mi lite också.

I fredag hade vi tjejer hur trevligt som helst också! Fast, jag slänger bara upp ett par bilder så får ni se för nu måste jag börja med pluggandet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0