Jag ska ta mig i kragen och plugga nu!

Börjar med att skriva min uppsats till arbetsmiljön, sen går jag över till matten och sedan tänkte jag kika lite på frisör delen också, bara sida 3-22.. Och det är prov på måndag. Känns som jag inte har koll på någonting alls nu, lite mycket i huvudet på en och samma gång! Tur att jag har min almanacka så jag får lite ordning och reda i livet. Fast ska fan ta och skaffa mig en snyggare, använder den man får ifrån skolan just nu och den är ju inte världens snyggaste, men den funkar för tillfället. Ska springa och hämta ut mitt leg i veckan också, det är ett måste! Kanske kan göra det på fredag för då är jag ledig!!!!!!! Kanske ska passa på att plugga lite till det stora frisörprovet på måndag då, för jag måste fan komma in i pluggandet. Måste bara få typ VG på ett prov sen blir jag så taggad på allt så då kör jag bara! Så nu tänkte jag satsa! Plus att får jag betyg i alla ämnen tills den här terminen är slut så får jag en dator, passar mig perfekt! :) Men nu ska jag skriva lite arbetstrygghetblablabla... Vi kanske hörs senare! Bjuder på två bilder på mig själv också som är tagna för en liten stund sedan :)
.. juste, tar paus när mamma kommer hem för då ska vi äta pizza! SHIT VAD GOOOOOTTTT

Kommentarer
Postat av: Anonym

FUL HAHHAHA

2010-09-29 @ 15:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0