Ännu inget plugg

Nää, skäms på mig! Har bara suttit här och så har jag ätit svampmacka! Mamma och Jocke har plockat så mycket svamp så vi stekte på hur mycket som helst och bara tryckte i oss allihoppa! Några grannar kom ner också och fick ta hur mycket dom ville typ. Nu sitter jag helt ensam hemma, eller ja, Skruttan är ju hemma med mig. Mamma och Jocke åkte hem till Dino och jag stanna hemma, är alldeles för trött för att åka ut på utflykt. Och en stund för sig själv är bara skönt! Fast, fick ju hela kvällen för mig själv igår med. Var meningen att Sandra skulle komma hit och sova med mig men hon kom aldrig, så när jag vakna imorse var det tomt i lägenheten. Så jag tog på mig min morgonrock, tog mitt täcke och min kudde och la mig i soffan. Gjorde mig lite frukost också, rostad macka med mosad avokado på MUMS!
Men nu ska jag alldeles strax ta ut svampen ur ugnen och sen ska jag tvätta bort sminket och sedan lägga mig i sängen för att plugga lite grann.. och prata lite med min älskling som jag ska träffa imorgon! :)

Min nya kofta och så fick jag ett par jeans av Sandra nu ikväll som satt perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0