Inte en god morgon

Igår kväll hade jag fruktansvärt ont i ryggen. Tim masserade mig hur länge som helst hur många gånger som helst och det hjälpte lite grann, sen när jag väl kom hem fick jag en tablett av mamma som skulle typ ta ner smärtan och så värmde jag vetekudden och la på ryggen samtidigt som jag låg i sängen. Och sen somna jag gott! Det var ju så varmt och mysigt så hur skulle man kunna låta bli att inte somna?
Idag är det en halv lång dag, slutar halv fyra. Men på frisören ska vi på något studiebesök hos Inzo, så pengar följer ju självklart med! Sen måste jag hämta alla frisör grejer som ligger hemma hos kusinerna. Fick allt gratis utav kusinernas farmor! Gissa om jag blev glad?! :)
Jag är ledsen men jag måste avsluta detta inlägg och hoppa in i duschen och göra mig iordning... inte kul. Vill lägga mig i sängen och somna om.. Puss
Tim och jag i midsommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0