You're so hypnotic on my mind.

Det bara kliar i fingrarna! Vill bara springa ut i bilen och sätta mig och bara köra, vill ha körkort nu! Kanske ska följa med till landet nästa helg bara för att få köra bil, haha. Eller så kanske Jocke och jag ska köra lite imorgon, beror helt på om han ska jobba och om jag har några andra planer!

En bra nyhet, jag fick hem ett brev hem från komunen och det stod att jag har fått sommarjobb, så det känns kanon! Börjar jobba några dagar efter jag kommer hem ifrån Gotland, så det är ju perfekt! Ska bara ringa ett samtal så är allt fixat.

Annars ikväll så har jag absolut inga planer, ska enbart ta det lugnt! Har en bra bok också, så kanske slå mig ner och läser lite. Fast det får bli senare isf, tänkte fixa lite här hemma. Städa undan, vika kläder och byta säng kläder. Byta säng kläder är ett måste. Har man två hundar som springer in i rummet så fort dörren är öppen och man inte hinner säga till så blir sängen inte så mysig! Oftas så behåller jag dörren stängd, men inte så lätt när vi bor 3 tjejer på ett och samma ställe, då ska man ju låna kläder och allt möjligt av varandra. Men så är det, haha :) Men nu ska jag göra lite nytta och städa undan lite, datorn stänger väl av sig när som helst också, suck! Ska prata med pappa om det här... Jaja, jag skriver senare :) PUSS!

Would you lie with me and just forget the world.

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

pizza är också gott ;)

vad gör du då?

kram

2010-05-13 @ 23:26:14
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Hannah

Hej

Fin blogg du har

Jag skule bli jätteglad om du skulle vilja gå in på min blogg och kommentera något eller så



kram Hannah

2010-05-14 @ 09:46:00
URL: http://hannisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0