I <3 SKOR

Bilderna som jag sa skulle kommit upp i bloggen får vänta. Åkte och handla skor, fick med mig 3 st hem. Och när vi kom hem hade vi besök utav Jennyfer och hennes bebis Lukas, jätte gullig unge! Hur lugn och fin som helst. Blev lite bilder på honom så det kanske kommer upp i bloggen förr eller senare :)
Tänkte alldeles strax hoppa in i duschen, om jag inte gör det imorgonbitti. Jobbar ju imorgon med Malin på mini sats som jag sa i inlägget nedan. Fast blir bara några timmar så det är kanon skönt. Ska försöka komma iväg till farsta och köpa mig lite smått och gott! Skulle behöva klänningar och ett par jeans shorts är jag jätte sugen på! Skulle vara sjukt snyggt med ett par jeans shorts och en stor t-shirt eller ett stort linne. Så det är väl det jag ska klutta på imorgon tänkte jag :) Ska kolla med Sanna om hon vill följa med mig, inte så ofta vi umgås längre förutom i skolan så det skulle varit trevligt! Jobbar ju bara några timmar imorgon och hon ska vara hemma så.. :)
Men nu ska jag fortsätta geeka på datorn! Vi hörs kanske senare eller imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej, tvn som gäller :P

haft en bra dag? :)

2010-05-25 @ 22:37:58
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: moa

vilken linje ?

2010-05-25 @ 22:56:56
URL: http://woonies.blogg.se/
Postat av: jennifer

de skorna var inte fina du ;)

2010-05-27 @ 21:15:35
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0