Härliga lugna söndag

Idag är det söndag och det åskar! Fast lite mysigt är det väl måste jag säga :) Och idag ska jag bara ta det lugnt! Ut och gå med Malin kanke och sen ikväll ska jag hem till en kompis och bara softa liksom :)
Fast den här helgen har varit ovanligt lugnt också.. I fredag var vi hemma hos Matte och grilla lite och satt ute hela kvällen! Drog hem vid elva tiden eftersom jag var såpass trött. Och igår var jag hemma hos pappa hela dagen och sola, hade vattenkrig och så grillade vi senare :) Kom hem strax över ett igår så det var skönt. Somnade vid två tiden eftersom jag låg och prata i telefon rätt länge också.

Nu kom Malin in till mig och säger att hon vill gå och köpa godis nere på Vivo, haha. Så vi ska väl göra det strax :) Men nu ska jag fortsätta mig att njuta utav livet, haha. Vi hörs senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej :)

tittar på film, haft en bra helg? :P

2010-05-23 @ 17:30:03
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0