God morgon!

Har precis tvättat mitt hår, så ska alldeles strax slänga på mig lite makeup och kläder. Måste föna håret såklart också! Men det går väl rätt fort :) Sov inte riktigt bra inatt, vet inte varför. Kunde inte riktigt somna igår heller, men till slut så lyckades jag efter en stund.
Ser ut som att det kommer bli rätt så fint väder idag, eller är det bara jag som tycker det? Någon som vet vad det blir för väder?
Nu ska jag göra mig iordning! Satsar på legins idag :) Puss!

Såg att Sanna hade lagt upp denna bild på mig på facebook, haha! En dag i skolan när jag hade sån energi att jag inte visste vad jag skulle göra med den, haha!

Kommentarer
Postat av: julia

okeej :D trevligt,

gjort idag ?<3

2010-05-26 @ 15:37:44
URL: http://jusv.blogg.se/
Postat av: Trees

Haha skönt med sånna dagar när energin flööödar ;)

2010-05-27 @ 13:57:06
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0