Jag ska ta tag i det!

Jag ska ta tag i skiten och göra mig en ny design och skaffa mig en ny blogg. Det är massvis med skit i denna blogg, så tänkte börja om som jag pratat om ett tag nu.. Ska bara fixa bilder och grejer sen är jag redo för en ny läcker start haha!

Har iallafall haft en jätte trevlig helg med trevliga människor! Sanne har varit mitt sällskap hela helgen också, vi har haft det såå trevligt :) Igår tex var vi i Skarpnäck hos Daniel och sjöng och dansa som bara den! Sluta med att vi stod på stolar och i soffan och skaka lite rumpa, haha!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig, känner mig en aning ofräsh efter gårdagen! Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0