Söndag

Lite dåligt upptatering idag, men har bara liksom tagit det lugnt. Klev upp vid tio tiden, var på sjukhuset vid elva, åkte och handla, sen hem till x och kolla film, laga mat, x's pappa kom och åt med oss och sedan kolla vi på bring it on på tvn. Mer än det har nog inte hänt idag. Och jag har inte orkat skriva blogg helt enkelt, har varit så trött. Sov otroligt dåligt inatt, det var varmt och jag låg och hosta som en galning. Vettefan varför.

Men men, ska strax ta mig en dusch, vi hörs senare eller imorgon! PÖSS

Sen ska jag nog krypa ner i sängen

Kommentarer
Postat av: X

Jag är så glad att du finns! Du skulle bara veta hur mycket du betyder för mej just nu:) utan allt ditt stöd skulle jag inte orka.. Blir alldeles rörd till tårar av dej, du är speciell!



Du finns i mitt hjärta.



Tusen tack! <3





// X

2010-06-06 @ 20:15:27
Postat av: Maddis

Sv:Japp bra gissat!! :P Jag vet jag är helt såld på den!! Det är rasen Ragdoll och färgen Blå mitted! :) (inomhus katt.)

Gör du??



Kram<33

2010-06-06 @ 20:18:10
URL: http://maddisbrs.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

ja super onädigt ...men funderar på att skita idet faktiskt :P kram

2010-06-06 @ 21:54:09
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0