Mycket den här veckan

.. Ja det kan man ju säga att det är. Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, var på UM och fixa ett recept som jag måste ha. Sedan sprang Sanna och jag runt och sökte sommarjobb, hitta faktiskt några ställen som kändes riktigt bra! Och på vissa behövde dom folk som jobba på helgerna, så att jobba någon helg i månan skulle ju inte göra någonting. Det är ju pengar.
När vi ändå var i Farsta idag så köpte jag mig två örhängen. Har så jäkla svårt att hålla händerna i styr när jag vet att jag har pengar på kontot! Haha, men ibland så är det helt okej.. Ett par skor och två örhängen.

Himmel och pannkaka! Glömde nästan bort badet.. Ska lägga mig i ett varmt och skönt bad med olivolja, försöka koppla av lite grann! Men vi hörs antingen imorgon eller senare under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0