Jag har en glad syster!

Hello! Kom hem för en stund sen, och hemma väntade en glad syster på mig som ville visa mig massvis med saker hon fått av Gudrun och Olle :) Så jag har suttit och kollat vad hon har fått och samtidigt ätit lite, kände att jag behövde något i magen! Var så jäkla hungrig, och har inte ätit så bra hittills.

Funderar på att ta och lägga mig i soffan en liten stund, kanske en liten powernap? Åh så skönt! Sen får vi se hur det blir med sömnen ikväll.. Har ju sovit jätte dåligt dom senaste nätterna. Vakna inatt också men jag somna om fort som tur var! Förstår mig inte på mig själv ibland. Men jag håller tummarna på att det ska bli bättre med tiden :)

Hur som havet, igår så skrev Della till mig och fråga om jag ville modella för en dag och jag tacka självklart ja! Prata lite med henne som skulle sminka mig osv, och tanken var att det redan skulle bli nästa vecka men kunde inte då. Har ju så mycket i skolan just nu och jag har en aning svårt att hänga med där ibland. Men sen kom jag på att jag är ledig den 8 Februari, så ska slå henne en pling då och se hur det blir :) Jag ser fram emot det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0