Förstår inte hur jag lyckas

Jag måste nog vara den mest klumpigaste människan i hela vida världen. Jag har nämligen såna där halk socker på mig, och gissa vad jag gör? Jo jag halkar iallafall.. Haha! Sånt där funkar liksom inte på mig, haha.

Jaja, jag kom iallafall precis hem från T. Svin kallt ute! Fast jag frös nog ännu mer igår. Träffa en barndomsvän i Trångsund och vi hade hur trevligt som helst! Sedan åkte vi till Farsta Strand, och tanken var att vi skulle till Huddinge för att jag skulle möta upp T. Men vi hade precis missat sista bussen så Sofia börja röra sig hemåt och jag ringde Sanna, och jag fick skjus till Högdalen istället för Huddinge. Så dit kom T och vi rörde oss hemåt, åt lite och kolla på film. Somna vid två tiden, och sen vakna jag halv sju imorse av att T vakna och då låg jag vaken i kanske en timma men tillslut somna jag om som tur är! :) Sen vakna vi vid tolv igen, låg och halv sov framför tvn men sedan så gick vi ner till C och köpte oss lite mat och kladdkaka.
Och nu sitter jag är, kom hem för en liten stund sen. Trött som en jag vet inte vad, blir nog en tidig kväll för mig! Men ser inte fram emot att gå och lägga mig själv, men sånt man får leva med antar jag.
Nog med detta, ska alldeles strax ta mig en dusch och fräsha till mig.

Imorgon ska jag åka och fixa pass. Resan är beställt och nu är det bara pass kvar. Åker i till Tyskland den 9 April och kommer hem den 12, så blir bara borta över en helg. Kommer hem på en måndag :) Behöver bara en väska att packa i sen är jag redo! Haha. Nu ska jag inte skriva så mycket mer, vet inte om jag skriver mer ikväll eller ifall det blir imorgon. Vi hörs senare iallafall! Puss!

Kalas gammal bild på mig när jag sitter och.. mediterar? hmm.. friskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0