Elvis Presley - Are you lonesome tonight


Jag bara älskar när han skrattar, man blir så jäkla glad själv!
Anledningen till att jag slänger in en Elvis låt är för att han fyller år idag om jag inte minns fel, och för att jag och Jocke har suttit och kollat han hela kvällen, och Jocke börja grina för att han är så stort fan av honom ;-) Haha. Men så vi har suttit och sjungit för fullt. Åt onyttig middag också, blev en flottig pizza med cola. Satan vad det var gott måste jag säga! Sen har vi bara kollat på tv hela kvällen, men nu är han och hämtar mammsen från hennes girls night haha :-) Vincent är inne i stan med sina kompisar, vet inte när han kommer hem. Men jag har ju Boris som sällskap iallafall. Men nu ska jag inte sitta och skriva massa trams, utan jag ska leta lite musik! Vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: H A N N A H

svar: Tack själv! :)

2010-01-08 @ 23:07:57
URL: http://eqqus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0