Då var det dax igen!

Har varit uppe sen kl 7, tanken var att jag skulle kliva upp runt halv sju men jag hade verkligen inte orken att kliva upp! Nu har jag iallafall kommit upp, druckit upp min oboy och ska gå och borsta tänderna och sedan möta upp Sanne.

Sanna och jag tänkte träna idag om jag får mitt jävla busskort ifrån skolan någongång! Det har aldrig vari något krångel med att jag ska få busskort tills nu, blir så förbannad när det ska bli sådana problem. Men mamma har mailat Charris (Charlotta) och sagt att jag också ska ha busskort, så vi får hoppas på att jag får det idag! *Håller tummarna!*
Annars idag så har jag inga planer, bara gymma lite. Känns skönt att vi tar tag i det nu, för jag behöver verkligen bygga upp lite mer muskler om jag säger så.

Men här har jag inte tid att sitta, ska gå och borsta tänderna och sedan slänga på mig ytterkläder och börja röra mig :) Adiós!

Kommentarer
Postat av: Jennifer<3

Svar: Hehe aaa ;)

2010-01-11 @ 10:14:04
URL: http://horsejennan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vi får ta tag i det när jag blr frisk! :)

2010-01-11 @ 23:51:14
URL: http://sanroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0