Bad boys

Rubriken har ingenting med inlägget att göra, sitter bara och sjunger på låten Bad boys av Alexandra Burke. Har fasnat för den låten, och fick den just i huvudet så why not :-)
Bara för det tänker jag slänga in den låten också!

Imorgon far jag iväg, kommer hem på lördag eftermiddag skulle jag gissa på. Sista gången jag åker bort, sedan blir det bara möten. Skönt att slippa att åka bort tycker jag eftersom vi åker på en fredag också.
Och juste! Satt inne hos Inger idag och prata om gymnasieval, kolla intagningspoäng och det visade sig att jag hade dom poängen för att komma in på den linjen jag vill gå, så det känns kanon! Men ska ändå köra på nu sista året! Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0