Back to the 80´s

Grattis Charlie som fyller 18 år idag!

Hej på er alla.. Kom inte in på blogg.se igår, något som inte riktigt stämmer med hemsidan. Men idag kom jag in iallafall så tänkte skriva lite. Känner mig riktig sliten faktiskt, men inte så konstigt. Vakna 8.15 av att T var vaken, sen blev det att vi låg och myste lite och prata. Men ändå rätt skönt att vakna såpass tidigt och ligga kvar i sängen. Kom inte upp fören vid 13.00, då jag var tvungen att göra mig iordning och börja röra mig hemåt. Som tur var så körde T mig hem, kände inte alls för att åka buss i den här kylan!

Igår kväll så blev det en kalas lugn kväll, var hemma hos en kompis och kolla på film bara. Åkte där ifrån vid halv elva tiden. Då blev det raka vägen till Högdalen till T. Lyckades hoppa av vid fel station, tänkte helt fel kan man ju säga! Men tillslut så kom jag rätt och T mötte mig vid tunnelbanan, då blev det hemgång och sängen direkt.
I fredags var vi hemma hos Tompa - jag, Sanne och T. Spelade lite wii och hade det jätte mysigt! Blev en tidig kväll för oss då också eftersom vi både T och jag var så trötta. Jag lyckades somna i soffan, sen kom T och la sig bredvid mig och somna såklart. Jag själv råka slumra till men vakna rätt snabbt och väckte T, då blev det hemgång. Och när vi står i Centrum och ska köpa mat så är det två tjejer runt 30 års åldern som börja slåss! Dom låg på marken och sparka och slog varandra.. Haha, förstår mig inte på att vuxna människor håller på så. Lugna Gatan var tvunga att rycka in, men det var lika bra det!

Nu är det iallafall lugnt, jag är trött som en sengångare och känner att jag bara vill gå och lägga mig. Men så blir det inte på några timmar. Ska få i mig riktig mat för en gångs skull, sedan tänkte jag duscha och sen blir det väl att lägga sig och kolla på tv skulle jag gissa på! Ska inte göra något ikväll iallafall, skönt!

Nu mina vänner, angående rubriken Back to the 80´s, minns ni Aqua? Jag har nämligen en stört skön låt som dom har gjort som har spelats i mitt huvud sen igår så jag tänkte faktiskt dela med mig av den ;-) T tyckte iallafall inte om den! Haha, vad tycker ni...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0