Söndag


Jag är så trött, får hoppas att jag piggnar till under dagen. Gick ju och la mig rätt tidigt igår eftersom jag var så pass trött.
Sov ensam i natt också, kändes lite smått ensamt men det var inga problem. Kylan kanske var ett problem men jag klarade mig igenom hela natten ;-)

Annars har helgen varit alldeles för lugn, men får ta igen den här helgen nästa vecka ;-) I fredags var jag hemma hos pappa och åt lite, hyrde Baksmällan och hade det trevligt. Vid åtta ringde Sanne mig och fråga om jag skulle med till Vällingby för att träffa två klasskompisar och lite annat folk. Och Vällingby kändes lite långt bort, men jag följde med iallafall. Vi var inte alls där länge fören vi var tvunga att åka eftersom att Lydia var tvungen att åka hem så vi tog samma buss som henne och åkte hem till Sanne och åt. Jag vänta på att T skulle höra av sig så vi skulle åka hem och sova.
I lördags så hände det inte speciellt mycket. Vakna halv tolv hemma hos T av att telefonen ringde, det var min mor som skulle kolla så att jag kunde gå ut med hundarna lite senare under dagen. Jag drog med mig T hem för jag inte ville gå ut själv med dom och för att jag skulle laga mat till oss båda. Blev väldigt mycket åkande bara, fick inte ut bilen först så var hämta en större bil för att kunna dra ut volvon, en timma senare kom vi iväg. Skulle köra Tompa till Huddinge och sen hem till mig, fast det blev bara en runda med hundarna, ge dom mat och sedan åka till T´s mamma och lämna pengar. Haha, sen fick vi åka hem och äta. Det blev gräddpytt med gurka, jätte gott! Bara att man blev så jäkla mätt!
Vid sju tiden kom jag iväg till tunnelbanan, eller T körde mig dit. Då åkte jag till Alvik för att möta upp Eric, min bästa killkompis. Så vi satt hemma hos honom, åt mängder med glass och kolla på tv. Mamma mötte mig vid tunnelbanan vid tolv, kände inte för att gå själv. Sen när jag kom hem så kokade jag upp nudlar sen blev det sängen direkt!
Och nu är det söndag, har inte en blekaste om vad som händer idag. Är ju ledig imorgon också så något får jag väl hitt på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0