Ensamt att vakna upp imorse!

Har blivit lite torrt med skrivandet, men har haft fullt upp - blivit sjuk, haft nationella osv. Igår var det dans i skolan, Daniel och jag bugga lite grann! Fast man hade inte alls mycket utrymme men det funka :) T kom och hämta mig och Sanna runt halv tio, då körde vi Sanna till Skarpnäck sen hem till T en snabbis och sedan tillbaka till mig. Kom i säng rätt sent eftersom att Malin höll oss vakna, men det är helt okey ;-) Vakna imorse av T´s väckarklocka, då blev det bara att vi låg och myste lite grann! :-) Han åkte här ifrån runt halv sju och jag somna om, fast det tog sin tid. Och nu när jag vaknar så var det jätte ensamt! Men men, får väl hoppas på att jag får sovsällskap i helgen så slipper jag somna ensam och vakna upp ensam, kanon ju!
Men nu, klockan tickar och det är dags för mig att sätta på mig lite kläder. Kan inte lova att det blir mycket skrivande i helgen men jag ska försöka. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0