Dra åt helvete vad trött jag är

Sitter i mina mjukiskläder som jag tänker gå runt i hela dagen. Jag är så trött, vill helst bara dra för gradinerna och lägga mig i sängen och somna om, eller bara kolla på film eller något. Får ta och bita ihop och pina igenom den här dagen!
Har egentligen inte tid att skriva blogg, ska möta Sanne vid åtta. Fråga mig inte varför vi möts så tidigt när vi börjar halv nio.. Men det är lika bra att det blir så tidigt för vi är så långsamma, haha..

Jag var ju rolig igår, var hur sugen som helst på chips och dip så jag prata med min kära bror och kolla om han ville köra ner mig till centrum så jag bara kunde springa in och köpa det, och han sa att han kunde köra mig dit när han och Vincent skulle åka hem igen. Perfekt tänkte jag då, haha! Då lägger jag mig i soffan och kollar på tv, råkar stänga ögonen och sen var det kört! Såklart så skulle jag somna, missa chipsen helt och hållet! Men när jag vakna vid halv tio så sa jag bara god natt till mamma och Jocke och gick och la mig i sängen och somna på 5 minuter. Det var länge sen jag var så trött!
Men hoppsan vad tiden går fort, nu ska jag slänga på mig mina shoes och sen gååå..... låååååååångsaaaamt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0