To me, you are perfect

Sista lediga dagen. Känns skit helt ärligt. Ska strax hoppa in i duschen tänkte jag och fixa lite så jag slipper göra så mycket imorgon, bara så att det blir att kliva upp, dra på lite smink och på med kläder så är jag redo för att gå. Klockan ringer väl kl 6. Inte så trevligt tycker jag. Men annars så ser jag fram emot att träffa nya människor!

Igår så hade vi middag här hemma med närmsta familjen, vi är alltså 13 st. Var jätte trevligt! Tim och jag bestämde oss för att hyra film, och samtidigt skulle vi lämna hans morfars bil som han hade lånat. Så när vi hade lämnat den och gått för att hämta Tims bil så vill den inte börja rulla... Handbromsen har varit i för länge, så jag ringde Dino och fråga vad vi skulle göra. Tillslut så fick vi loss den men den men bilen lät väldigt konstigt så vi fick ta bussen hem till mig. Men det gjorde ingenting! Var rätt skönt att ta en liten promenad på kvälls kvisten.

Idag fick jag ta tvättis också, gick bra men det var inte alls roligt. Sen så kolla vi på Snabba Cash idag som vi hyrde igår. Vi hyrde 3 filmer igår men kolla bara på en eftersom alla låg och sov här hemma. Den var riktigt bra tycker jag. Nä nu ska jag inte sitta här och skriva så mycket... Tänkte hoppa in i duschen och fixa lite och sen tänkte jag höra av mig till min älskling för att se om han vill komma över och sova med mig :) Önska mig lycka till imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0