Tänk vad två samtal kan göra en så glad

Har varit en helvetes dag idag, har försökt hållt humöret uppe men det är inte så lätt när man mår illa hela jävla tiden och inte har sin kärlek i Stockholm. Men när jag som minst anar det ringer telefonen, står bara ett nr på skärmen men jag anar att det var han, min kärlek, min älskling, min Tim. Och det var det! Och gissa hur glad jag blev?! Alltså jag blev så fruktansvärt glad att jag nästan tuppa av. Sen senare, vid åtta tiden så sitter jag och Micke och glor på tv och har verkligen ingenting att göra så ringer telefonen igen, och gissa vem det var då? JO, min kärlek, min älskling, min Tim, IGEN. Blev lika glad igen och var tvungen att springa ut så jag fick skrika av mig lite och bara stå och skratta åt ingenting, haha. Men vad gör man, jag behövde det helt enkelt! Men nu är det inte bra :( Jag är trött och har ont i magen. Har trott att det har varit onsdag ett par timmar nu och sen när jag upptäcke att det var tisdag blev jag besviken. Faaaaaan, dagarna i mitt huvud går snabbare är i verkligheten. Jag vet varför.. Men nu snackar jag bara massa goja känner jag! Ska försöka handduks torka mitt hår och sen lägga mig i sängen ensam....
Sängen är alldeles för stor utan dig Tim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0