Imorgon kan vi säga att vi ses imorgon

Kom hem för ca timma sen. Har jobbat hela dagen och sen åkte jag hem till Tims lägenhet och njöt av ensamheten, var otroligt länge sen jag var för mig själv. Så när jag var där passade jag på att städa, jag kan ju inte låta bli alla gånger.. Så det var fullt fräs i någon timma, sen tog jag mig en liten paus och sen fullt fräs igen! Tjugo i åtta bestämde jag mig för att åka hem annars skulle jag aldrig komma hem kände jag, jag är så trött! Så ska nog se till att få någonting i magen eftersom jag bara har ätit fyra mackor idag... DET ÄR INTE BRA LINA! Fy skäms på mig! Men så nu ska jag äta, om jag orkar laga någonting dvs, annars blir det macka igen.. Men funderar på att laga wok, skulle ju vara riktigt gott känner jag. Men har jag orken, det är frågan? JA MEN VAFAN JAG KÖR! Har ju hållt igång hela dagen med möte och allt var det har varit.
Och imorgon kan vi säga att vi ses imorgon. Jag längtar! Så ska äta och sen gå lägga mig för att få tiden att gå snabbare ;-) Plus att jag är trött som en tusse..

Så här kul hade jag för bara någon dag sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0