God morgon

Klockan åtta imorse vaknade jag och trodde jag hade försovit mig fast jag börjar jobba kl 2. Men det var bara det att jag skulle väcka Tim när väckar klockan ringde eftersom han inte brukar vakna av den men gissa vad, nu vaknade inte jag. Men däremot vaknade jag av när han fick sms och hjärtat börja slå i 180 km/h. Kvart över åtta åkte han.. Fem dagar ska vi vara ifrån varandra, visa av er tycker nog inte det är så mycket. Men för mig är det otroligt länge, jag saknar honom redan :( Lyckades inte somna om imorse heller så vid tio bestämde jag mig att gå upp och få i mig frukost eftersom jag mådde inte toppen. Huvudet känns så jävla segt också. Kan det bero på vädret? Ja det tror jag. Jobbar iaf kväll så jag är hemma strax innan nio skulle jag gissa på.  Men jag ska göra allt jag kan för att få tiden gå fortare så det kan bli fredag! För då tar Cornelia (Tims kusin) och jag bussen till Östersund och då får jag träffa min älskling! Ge mig fredag fort, snälla? Nä nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret...
Hahaha, jag måste bara berätta om igår. Tim kom och hämta mig igår eftermiddags eftersom vi knappt har träffats i helgen. Men så åker vi hem till honom och han ska duscha, då sitter jag på toalettstolen och pratar med honom samtidigt och berättar vad som hänt osv och så sprutar han vatten över hela mig så jag blir dygn sur! Men sen blev det krig kan man säga... Jag hoppa in i duschen själv och stod och spruta vatten i ansiktet på honom! Men han börja... ;)
Typ världens skönaste tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0