God morgon

Nu är man nyduschad och fräsh! Ska strax få i mig lite frukost/lunch och börja göra mig iordning. Idag är ju sista dagen på jobbet, och imorgon drar jag och Cornelia upp i landet! Så jäkla skönt! Bussen gick kl elva om jag inte minns fel, får dubbel kolla på mailen när jag skrivit klart här. Somna hur fort som helst igår, men var riktigt trött också. Och vaknade pigg imorse! Mamma ringde på hemtelefonen precis när jag slagit upp ögonen, hon trodde att hon hade glömt att stänga av kaffebryggaren, haha men inte hade hon gjort det. Som tur var! Men nu hade jag tänkt att sätta på mig lite kläder och föna mitt hår, tar ju evigheter innan det blir torrt! Jobbar kväll idag också så det blir till att packa när jag kommer hem, vet inte om jag kommer skriva då men det lär vi väl märka. Ska göra en inpackningslista på jobbet idag om jag inte har något att göra dvs, haha. Men nu måste jag börja göra mig iordning! PUSS

Jag i vintras när jag var med i Balans - vi hade bakat pepparkakor så jag glasyrade dom men åt upp den typ haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0