Dagarna bara rusar förbi!

Det var en riktig härlig dag idag. Börjar kvart i tolv (fick mig en liten sovmorgon, vilket jag behövde!) och jag var pigg när jag vakna och hungrig! Så jag gick upp och duschade lite snabbt, väckte Tim för jag inte ville vara vaken ensam (lite dumt kanske, men jag brukar inte väcka honom när jag går upp.), så han låg i sängen och prata med mig medans jag gjorde mig iordning. Min buss gick fem i elva så gick hemifrån Tim tjugo i för jag skulle springa in på Pressbyrån och köpa frukost! Och killen i kassan gjorde mig så glad eftersom att han hade sån energi som man verkligen kände av och det var så härligt! Morgonen fortsatte, jag mötte upp Sabina och Felicea, hade lite engelska och sen frisör som gick hur bra som helst! Och imorgon ska vi börja klippa, så fruktansvärt roligt!

Känner att jag vill ha fredag också! Nu nu nu nu! Men imorgon är det ju redan... Onsdag?! Fyfan! Dagarna bara rusar förbi! Imorgon börjar vi tidigt, kvart över åtta med frisör och då är det bara köra! Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig lite grann också :)

Gulli dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0