Trött söndag kväll!

Kom precis hem, satt och kämpa för att få av mig skorna och efter ca fem minuter så gick det, haha =) 
Iallafall, jag försvann ju i några timmar. Jag var nämligen inne i stan, Sanna skicka ett sms till mig och fråga om vi skulle dra in till stan och fika. Så vi satte oss på ett mysigt fik och tog en varsin chailatte och en muffins! Hur gott som helst. Efter en stund så tog vi oss en liten promenad igenom staden, satte oss i solen och bara snacka skit! Sedan blev det att vi gick runt i olika affärer, hitta två par skor och en tröja! Så på fredag blir det att ta en trip in till stan, lite ångest bara eftersom pengarna inte räcker till?! Men jag får lösa det på ett eller annat sätt. 
Sen helt hux flux så skulle vi på bio och se flickan som lekte med elden. En jätte bra film bara att den var lite för lång! Tillslut så blev man uttråkad och bara ville gå, men vi såg klart hela. Bara lite snack mellan åt, haha! 
Nu är jag iallafall hemma och ska alldeles strax gå och lägga mig i sängen, är så fruktansvärt trött och sen ska jag ju upp imorgon också.. yeahy.. 
Imorgon tänkte jag åka hem till pappa också och lösa all skit, tänkte slänga iväg ett sms till honom och se när han slutar men jag överväger lite. Vi får se hur jag känner imorgon. Just nu känner jag iallafall att jag inte orkar gå runt och ha massvis med problem, kanske känner annorlunda imorgon? Därför väntar jag. 
Nu ska jag iallafall alldeles strax tvätta bort sminket och sen blir det sängen för min del, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0