Snart blir det duschen!

Sitter fortfarande i mina mjukisbyxor, har haft på mig dom sedan jag klev upp ur sängen idag men alldeles strax ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning.
Sanna har redan dragit, nu väntar jag bara på att hennes föräldrar ska börja röra på sig eftersom att jag vill inte vara inne på toaletten om dom behöver komma in där. Dom ska ju på middag idag och jag stannar här =) Så jag väntar tills dom har dragit så slipper jag känna någon press!
Prata nyss med Malin (Sannas mamma) och dom ska gå när som helst, då ska jag väl hoppa in i duschen.

Har inga direkta planer ikväll, men något händer väl! Det gör det alltid =) Nu blir det duschen om en stund, puss!
Haha du är min allra bästa vän gullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0