Imorgon blir det en runda in till stan

Hello alla glada! 
Det var ett tag sen jag satte mig och verkligen skrev blogg, det har ju bara blivit så att jag satt in låtar och skrivit en rad eller så har Sanna skrivit eftersom att hon tycker att jag skriver alldeles för lite! Haha, jag försöker så gott jag kan! 
Ikväll måste jag iallafall ringa praktiken.. Usch.. Har inte ens någon praktikplats och lapparna skulle varit inne för en vecka sedan?! Det är absolut inte okej att vara så försenad! Jag som brukar vara duktig på att vara i tid med saker och ting, men vad hände? Måste ta tag i saken ikväll! Ska bara få Sanna hit eller så går jag till henne eftersom att vi ska praktisera tillsammans. 
Morgonens planer är att åka in till stan med mor min och shoppa lite! Behöver skor så mamma erbjöd sig att följa med mig, så det är hur bra som helst! Innan jag ska in till staden så har jag nämligen prov i skolan, vi får se hur det går! Jag är så klumpig att jag glömmer boken i skolan.. Klump Lina är i farten! Håll i hatten! Men jag kan en del så jag ska nog klara så att jag iallafall får ett g! Så svårt kan det inte vara. 
Men nu ska jag alldeles strax möta upp Sanna, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0