Hemma hos pappsen

Förlåt för skit uppdatering idag, har haft fullt upp och inte riktigt tillgång till dator. Har varit i skolan hela dagen, från kl 8 imorse, egetnligen skulle jag börjat 9.10 men jag valde att ha genomgång i matten eftersom jag har lite svårt att fatta hur man gör. Men jag är glad över det, hade ju matte prov idag och det gick hyfast bra.

Just nu sitter jag iallafall hemma hos pappa, lite små sliten. Men ska alldeles strax börja röra mig mot tåget, eller.. pappa ska skjusa mig ner till tåget med cykel, haha =) Thea ska också cykla med, så det ska bli skoj! Funderar på att ta tåget som går om 40 minuter eller så tar jag det som går om en timma, vi får se vilket jag hinner med!
Nuuu ska jag fortsätta med att slänga in låtar på mp3 så jag har lite bra musik att lyssna på när jag är påväg hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0