Fryser som en gris!

Sitter i mina mjukis byxor och en hökarängsskolan tröjan där det står Sanna på ryggen, haha =) Jag har frysit i stort sätt hela dagen! Sanne var min räddning på matten och resten utav dagen, haha. Fick låna hennes tröja på matten för att jag frös så mycket, sedan har hon värmt mig. Men det har varit så fruktansvärt kallt.. 
För övrigt så gick mötet helt okej idag, lite jobbigt bara men det gick!
Och en sak som jag bara måste säga om min facebook, vad spelar det för roll om jag har tagit bort er? Det är mitt beslut, mitt val, min facebook. Fan vad ni gör mig förbannad när ni inte bara kan släppa det och säga jaha okej då vet jag. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0