1 September

Sitter här vid datorn just nu med ett glas vatten med is i, hur gott som helst! Jag som har ont i huvudet också, så det känns bra! 
Har precis gjort mig iordning och ska om en stund springa till tunnelbanan för att möta upp min äldsta syster i tcentralen. Sen ska vi ta oss till mammas jobb. 
Malin min andra syster skulle egentligen också följt med men hon har inget busskort. Hon kommer nog bli lite små grinig på mig eftersom att hon ville att jag skulle gå ut med Skruttan och jag trodde att jag inte skulle hinna det, men nu sitter jag är klar och skulle hunnit. Men nu är hon ute och går med henne. Fast just nu orkar jag inte bry mig, vill hon vara sur så vill hon. Ingenting jag kan ändra på. 
Nej nu har jag inget mer att skriva. Vi hörs! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0