090921

Och så var det dags att gå och lägga sig igen! Tycker att dagarna är alldeles för korta nu för tiden. Men men, det är väl bra antar jag så att det går fort =) 
Idag har jag nämligen varit lite elak, jag har blockat hela min familj på facebook eftersom jag känner att jag inte har något behov utav att ha dom där. Och jag vill inte att dom ska se olämliga bilder om det kommer upp några det till säga, det blir helt enkelt bäst så! Jag ber om ursäkt till alla jag blockat, det är för mitt eget bästa. Haha, mespropp jag är.. Men men!
Nej nu blir det sängen för mig, det är en dag imorgon också.. Sen är det onsdag, lill-lördag! Fast.. vill helst bara hoppa över den just nu =( Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha nej söndagar kan ta sig ;)

2009-09-22 @ 16:23:39
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Catrin

Ja vad ska man säga. Som man behandlar andra blir man givetvis behandlad själv.

Vissa dagar är som en trappa, det gäller att välja om man ska gå upp eller ner.



Smaka på den

2009-09-22 @ 18:50:35
Postat av: Catrin

Aningen besviken, men tala inte med mig om det.

Golf! jo jag tackar jag.



2009-09-22 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0