Nyponbuskar!

Nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nybonbuskar! Ser jag när jag blundar... lallala! 
Haha, den där låten alltså! Tror vi har gått och sjungit på den i stort sätt hela veckan, man kan säga att våran handledare börjar tröttna.. haha! 
Nog snackat om nyponbuskar! Idag har jag inte gjort någonting, absolut ingeting! Eller jo, jag har suttit och gjort naglar tills imorgon. Mamma köpte med sig lösnaglar till mig som jag bad henne, så det är väl det ända jag har gjort idag. Åt en billys pizza med cream fresh, det är ta mig fan det godaste jag har ätit! Malin tipsade mig om det så klart jag var tvungen att pröva =) 
Lite senare under kvällen så måste jag packa ihop väskan inför hela helgen också.. suck.. Jaja, får prioritera rätt så bra nu då! Ska laga min dator nu i helgen också tror jag, försökte fixa den idag men det gick åt pipsvängen! Fan vad förbannad jag blir när den aldrig ska fungera! Men men.. kan väl lika gärna slänga skiten och köpa ny! Eller försöka laga den? Haha.. 
Jaja nu ska jag prata lite med *hemlig* ;) Hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0