091022

Hej mina käraste vänner! Oh jag vet att jag har varit helt kass på att blogga, men vet ni vad? Jag har typ gått och blivit förälskad! Men tyvärr så tänker jag inte avslöja någonting =) Hehe. *Hornen i pannan* 
Och vet ni vad jag ska göra snart? Jo, jag ska hem till min förälskelse och göra han lite sällskap och ha det mysigt! 
Ska bara äta innan jag blir hämtad =)
Vad ska ni göra i helgen då? Jag själv har absolut inga planer, bara imorgon. Eller jag tror iallafall att jag och min käraste ska till nacka och shoppa lite grann! Har inte pratat om det speciellt mycket men vi märker hur vi gör! På lördag har jag inte heller någon aning om vad jag ska hitta på? Sanna står iallafall med i planerna, det är allt jag vet! Sen på söndag blir det kryssning med min älskade gullunge Sanna! Åh gud så kul vi ska ha, vi ska ta massvis med bilder, visst Sannaaaaaa? =) Du är min allra bästa vän, tänkte bara påminna dig om det! Jag älskar dig gullunge!
Nästa vecka, eller inte på måndag men på tisdag så börjar jag jobba. Fast det blir bara nästa vecka jag jobbar så det blir skönt! Får hoppas att *hemlig* och Sanna kommer och hälsar på mig, haha! =) 
Hoppas ni har haft en kanon vecka mina vänner, och vi hörs så snart som möjligt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0