I gotta feeling that tonight gonna be i good night!

Dåligt med skrivande idag, jag vet! Men jag kom hem för en stund sen. Stanna alldeles för länge i skolan, men var nämligen med på en syslöjd lektion som jag egentligen inte behövde vara med på men jag kände för att göra klart min klänning så nu är den klar iallafall!

Och nu är det fredag, ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig iordning. Prata med en vän som skulle vara här i närheten så ska antagligen träffa honom, så det ska bli trevligt! Måste egetnligen äta något och sedan hoppa in i duschen, men lat som jag är så orkar jag inte. Haha! Försöker komma igång med lite musik och jag lyckas nog ganska bra, nu gäller bara duschen. Ska försöka att inte sega allt för mycket :)
Nu ska jag försöka komma igång! Puss puss!

Kolla mina älsklingar! DOM GILLAS!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Idag ska jag plugga och fira min moster som fyllt år :-) Vad ska du göra idag då?

Snygga skor förresten! ;D

2009-11-28 @ 11:18:52
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0