Datorsalen

Ber om ursäkt att jag inte skrev igår när jag hade färgat håret klart men så fort vi blev klara så sprang vi till centrum och köpte lite gott! Sedan bädda vi ner oss i sängen och titta på Big Brother. Om vi inte förstår vilka vi är så är det Sanna och jag. Hon sov hemma hos mig igår, vi började ändå samtidigt idag så det blev bra!
Idag har vi inga speciella planer, jag funderar på om jag vill ha en lugn hemma kväll eller om jag ska hitta på något annat med Sanna eftersom att hon åker på måndag och är borta en vecka. Så någonting måste vi väl hitta på!

Nu sitter jag i datornsalen så jag ska fortsätta skriva lite! Sätter in bilder på håret senare idag! Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0