2/5

Ska börja det här inlägget med att säga att jag har badat! Jag och Malin hade en deal att hoppade Malin så skulle jag hoppa, och jag ska tala om för er att det inte var varmt.. Inte någonstans! Hahaha. Jag fick någon chock och simmade in till land hur fort som helst, och lika så Malin. 
Efter vi hade badat så blev det att sitta i solen, och jag somna. Hahaha, det var så himla härligt att ligga ute och köra en liten power nap. 

Ikväll ska vi ha det mysigt, titta på en film som börjar klockan åtta. Sen snart ska vi börja laga pyttipanna :)
Och juste, jag har bränt mig! Det ser helt skumt ut :O Kan nog ta en bild när jag kommer hem så ska ni få se, höhö. 
Men nu ska jag iallafall gå ner, vi hörs! Pussss.

Kommentarer
Postat av: Mimisha

söt blogg :D

2009-05-02 @ 17:37:18
URL: http://mmiimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0