18/5

Godmorgon! Och förlåt för verkligen skit dålig uppdatering. Jag har knappt suttit vid datan den här helgen, det har varit så mycket! Det började i fredags då jag och Sanna skulle på rixfm och träffa Malin och hennes vän där :) Och det sluta med att vi var runt 11 pers, haha. Malin och hennes vän tappa vi bort tidigare under kvällen så då var det jag, min kusin Charlina, Becci, Elliot, Sanna, Cuse, Sanne, Simon, Martin, Danne, Robban och någon annan Simon som var hur liten som helst, höhö. Runt tio tiden började vi dra oss mot tunnelbanan som alla andra ungdomar. Tog tunnelbanan mot gullmarsplan och bussen där ifrån till Norra sköndal, sen fortsatte våran kväll där. Vi gjorde inte så mycket men kul hade vi :) Sanna och jag kom hem till mig runt ett tiden, fast planen var att vi skulle sova hos henne men ingen av oss orkade gå ut i kylan igen så det blev att vi sov hos mig i fredags. 
Lördags - Vi vakna tjugo i två, snacka om att det var skönt att sova ut! Och på lördagen var planen att jag skulle träffa A. Hon ville att jag skulle komma till Stenhamra men jag känner att jag inte vill vara där. Får bara upp massa dumt i huvudet som jag helst vill glömma. Så jag sa till henne att vi kunde ses nästa helg istället, och så lägger vi på och Sanna och jag ligger och snackar i sängen om fredagen. Sen runt tre tiden då vi fortfarnade inte kommit upp ur sängen så ringer A igen och säger att hon och K är påväg hem till mig, haha! Pluttungar! Så då var det bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning, fast det blev bara att sätta på sig mjukisar och gå och möta upp pluttungarna. Dom följde med oss till Sanna och satt med oss och Albin när vi gjorde oss iordning, satt och snacka lite skit. Runt åtta tiden så var det utgång, A och K gick till tunnelbanan för att bege sig hemåt och vi fortsatte hem till Albin som skulle hämta lite grejer. Och han var inte snabb.. haha. Men lite senare så tog vi bussen från farsta strand till sköndal. Mötte upp alla andra och så satte vi oss vid vattnet, hur mysigt som helst och där har vi varit i stort sätt hela helgen! Vi har vårt eget lilla berg där vi grillar, haha :) 
Men där hamna vi iallafall i lördags, och kallt var det! Men Cuse var så snäll att han satt och värmde mig medans jag satt och skaka som en liten gris. Tur att det var mysigt iallafall! Och man blev på gott humör och fick sig  några härliga skratt :) Sanna och jag började röra oss hemåt runt tolv snåret. Bussen hade slutat gått så vi fick gå hem i kylan.. Jösses vad jag frös! När vi väl kom hem så kasta jag mig under täcket :) Höhö. 
Söndags - Vi hade bestämt med min kusin att vi skulle mötas i slussen runt ett tiden för att sitta där och ta det lugnt :) Sanna och jag drog med oss Robban och Cuse. Så vi satt där ett tag och sen åkte vi och mötte alla andra vid vattnet. 
Så igår kväll hamna vi vid vattnet igen, haha. Cuse fick sitta och värma mig som vanligt för att jag satt och frös! ;) 
Kom hem runt tio tiden igår och då blev det en dusch och sen rakt in i sängen. 

Idag steg jag upp runt halv sju, eller.. Jag låg och drog mig ett bra tag i sängen innan jag orkade kliva upp. Men det var bara skönt :) Sen alldeles strax ska jag gå till tunnelbanan för att möta upp Sanne och vi ska till Farsta IP. Idrottsdag idag -.- yeehy. Men men, det ska nog gå bra! Har iallafall gjort iordning en matsäck :) 
Men nu ska jag gå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0