tandläkaren

Godmorgon bloggen! 
Kvart i åtta idag fick jag reda på att jag skulle till tandläkaren kvart över åtta, haha. Gissa om jag blev lite små sur? Tur att jag fortfarande var hemma då! Men iallafall, det gick bra hos tandis. Bara att jag höll på att spy när dom skulle ta bilder i min mun, och så fick dom ingen bra bild på ena sidan så dom tog ca sjutusen bilder på ena sidan. Spyan satt i halsen, haha! 

Snart kommer pappa och ska lämna pengar till mig, eller jag hoppas att han kommer när som helst eftersom att jag ska gå om ca 20 minuter. Tänkte få i mig nåt i magen bara, är jätte hungrig nu! 
Höhö, det kommer antaligen inte bli så mycket skrivande under dagen eftersom att jag slutar kl fyra tror jag, sen ska jag till farsta med Sanna och köpa studentpresent och present till Sandra och skor till mig själv :) Sedan ska jag nog till sköndal och träffa *hemlig*. Ska kolla om Sanna och Elliot vill följa med :) Sen måste jag träffa Robban också och ha en liten pratstund med honom, haha :) 
Jaja, det kanske blir ett snabbt inlägg under dagen. Puss!
Dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0