Sol och bad / Bilder

Hej alla glada!
Sitter just nu hemma hos Sanna, fast hon är inte hemma utan hon är på Hammarby match, och jag har inga nyklar så jag kommer inte in. Men det gör ju inget, jag får ju vara här :) Sanna kommer hem lite senare så jag får vara med hennes broder och glo på när han spelar, fast det gör jag senare. Orkar inte gå in i hans rum nu :)

Vet ni vad? Vi har ju varit ute i solen verkligen hela veckan, från kl 12 typ till klockan 4-5. Och var lite dålig att smörja in mig i början av veckan så jag har fått brännskador. Men nu har dom gått ner så det är alldeles prima med mig!
Tänkte slänga in några bilder också som är tagna under som här dagarna :)

Får tyvärr inte upp mer bilder just nu, det kanske kommer lite senare. Pusss! :)

Kommentarer
Postat av: hanininininin

ÄLSKAR DITT GARV LINA, man ser hur du bara sitter där och garvar:Djävla gullfjun <3

2009-07-11 @ 01:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0