Nyduschad och snart redo för utgång

Sitter fortfarnade hemma hos Sanna, men nu är Sanna hemma :) Vi båda har precis duschat och fräschat till oss efter allt badande och vi ska alldeles strax börja röra oss utåt.
Cuse och Robban sitter här hemma hos Sanna och väntar på att vi ska bli klara, och nu är det bara Sanna kvar :) Tänkte sno en tjocktröja av henne också eftersom jag inte har så många med mig, höhö. Har bara Mr.Ps tjocktröja som är hur jävla stor som helst, haha! Men den är mysig :)

Hade ett litet snack med Alex också, och jag ville bara tacka dig för att du lyssnar på mig och ger mig råd :)


Har inte så mycket mer att skriva, kanske tar lite bilder ikväll så ni har något att glo på ikväll/imorgon.
Nu väntar vi bara på Sanna ska bli klar, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0