Malin och jag har fiskat!

Kom in för ca en timma sedan. Malin och jag var ute på sjön och fiska lite! Riktigt mysigt var det faktiskt, även fast jag bara satt och kolla på. Fiska är inte riktig min grej, men Malin har lärt mig hur jag ska kasta och så :) 
Vi var faktiskt ute i några timmar, fick upp två fiskar fast dom åkte ner i vattnet igen. Lika bra det tror jag ;) Ingen av oss vill ta i fisken, haha! Vi kan vara lite små mesiga ibland men jag menar, fiskar är inte riktigt min grej! 

Idag så kom Sandra och Siamak också, riktigt roligt faktiskt! Vi har badat och mamma tog massvis med bilder när vi hoppa, haha :) Sätter in dom imorgon eller senare ikväll. 

Har också pratat med min morbror och datorer och jag fick ett litet tips av honom, men jag ska fortsätta att tala med honom och se vad jag kommer fram till vilken dator jag ska ha! Men det ska nog inte bli några problem. 

Imorgon kommer Jocke tillbaka till landet också, wiho! Han har varit och jobbat hemma i Stockholm lite grann men imorgon kommer han tillbaka! Och imorgon ska även jag och Malin fiska lite till, haha :) Kanske badar också om det är fint väder. In till Katrineholm ska vi iallafall, måste lämna Sandra och Siamak vid tåget och hämta upp Jocke där. Mamma snacka om att vi skulle fika lite där inne också. Lite mysigt så där :) 
Nu tänkte jag borsta tänderna och prata lite med Malin, hörs! Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0