inget går som jag vill!

Nej inget går verkligen inte som jag vill! Nästan så att jag blir på lite dåligt humör, men tur att grannen smsar lite med mig så jag blir på bättre humör :) 
Annars då..? Jag skrev till min morbror på facebook angående datorn jag ska köpa och jag hoppas att jag får ett svar. Han är så grymt duktig på datorer det är därför jag bad honom om hjälp. Men det ska nog gå bra. 

Snart är det pride också, vilka ska dit? Haha det är nämligen så att jag ska gå med i paraden! Jag och några tjejkompisar ska gå med där :) Så det är bara skrika om du ser oss, haha! 
Ska försöka komma hem lite tidigare på fredag än planerat så att jag hinner åka in till stan eller iallafall farsta. Jag har hittat en så snygg jacka på gina så jag måste ha den! Fast än så länge har jag bara sett den på bild, så vi får se om jag slår till ett köp eller om jag låter bli. Sen måste jag köpa ett par leggins och en klänning! 
Blö blö blö. Känns som jag bara måste köpa massa grejer nu men jag inte har pengar till allt. 

Har funderat länge på om jag ska börja tjäna pengar via bloggen också, men har inte fattat hur jag ska göra för att kunna tjäna pengar? Kan någon snäll människa där ute förklara för mig hur jag gör det för jag förstår verkligen ingenting! Folk säger att man ska sätta in reklam i bloggen? Ja men var tusan får jag reklamen ifrån då? Jag har ju redan reklam i bloggen som kommer dit helt av sig självt? Jag blir så förvirrad.. Men men, jag är ju blondin. Haha ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0