8/1

Första skoldagen är avklarad, det var väl inte så svårt. Bara att jag känner hur trött jag är, de blir alltså att gå och lägga sig tidigt idag så jag får min sömn och vaknar pigg och glad imorgon. Men jag har ju faktiskt sovmorgon till tjugo över nio så de är skönt! Men jag slutar halv fyra.. Usch. Men de ska nog inte bli några problem för jag har ju nåt att se fram emot. Jag ska nämligen till min "lilla vän" imorgon och jag sover antagligen där. vi får se vad vi hittar på. Nåt blir de väl :)
Jag blev så himla irriterad idag! Det är så att jag skulle fått terminskort idag  men sen visade det sig att ALLA klasser i skolan har fått sina busskort utan våran klass! Sedan säger dom att dom skulle komma vid två så efter språket går jag ner till expeditionen och tror ni att de finns några busskort där? Nej klart inte! Man fick biljetter istället! Min vän Angel fick två biljetter och hur hade dom tänk att han skulle komma hem på dem och till hans träning och sen hem igen?! Jag blir så fruktansvärt irriterad, men om dom inte har kommit tills imorgon blir jag rasande för då kommer jag ingenstans och då måste jag ändra på mina planer och de gör jag helst inte eftersom jag ser fram emot imorgon. 
Nog på klagande, vi får hoppas på det bästa så att busskorten kommer imorgon! *Håller tummarna!*

En liten tråkig nyhet - ni minns när jag berättade om våran tillskjut i familjen med lilla Boris? Jo de är så att dom som vi fick han av vill ha tillbaka honom.. Så de blir ingen liten Phille pille här hemma inte. Ingen liten griseknoa som snarkar när han sover utanför min dörr. Ingen glad liten groda som kommer hoppande på en när man kommer hem. De är ju lite tråkigt.. Kommer sakna han fruktansvärt mycket eftersom han var nåt speciellt. När jag hade de lite svårt här hemma så satt han alltid inne i mitt rum med mig. Han satt alltid vid min sida och åt knäckebröd med mig. 
Jaja, vad ska man göra? Jag hoppas på att vi får tillbaka våran lilla griseknoa :(..

Juste, det är ju så att min dator har sagt upp sig totalt! Den startar inte ens. Fy.. Men Malin sa att jag skulle dammsuga den för de samlas så mycket damm i fläkten och de gör så att datorn inte kan starta eller något. Jag förstod inte riktigt men jag ska följa min älskade systers råd och hoppas på att de går bra och att den startar igen för jag har ju så mycket bilder och skit på datan som jag så gärna vill ha kvar! Jag har ju bilder som jag tog för 2-3 år sedan. Och de är ju inte alls kul om dom bara försvinner. 
Men jag ska prata lite med pappa och så någon dag och kolla om han kan hjälpa mig med mitt lilla problem. Sen ifall han får igång datan ska jag lägga in ALLA mina saker som jag har på skrivbordet i hårddisken och sedan ska jag köpa en egen laptop som bara ska bara min eftersom de är jag som kommer betala den själv!
Och vad bra att jag sa de där om att jag ska köpa ny dator för jag tänkte gå in på blocket och titta på datorer. Kanske någon här som säljer en bärbar dator? Skriv gärna! Tack i förhand :).
Nu tänkte jag kolla lite på blocket och sedan titta vad jag ska ha på mig imorgon, jag ska kanske ha mina uggs, det är ju så jäkla kallt ute nu för tiden. Men mamma sa att de skulle bli lite mildare väder så jag hoppas på de för snö är inte riktigt min grej.
Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0