7/1

Godkväll mina vänner, tänkte ta mig tid och slå ner mig här innan jag ska få upp Sanne ur soffan så vi kan ta något att
äta för jag är hungrig... igen!

Men innan de tänkte jag berätta hur min dag i både går och idag såg ut. Igår kväll kom jag hem till min så kallade "lilla vän" runt åtta tiden. Jag kan ju bara säga att jag kände inte mina fötter när jag gick ifrån bussen! Och dum som jag var hade jag bara skinnjacka på mig. Men som man säger, man gör sina egna val här i livet och mitt val var att ta skinnjackan, haha.
Men när jag väl kom fram så satt vi och titta på hockey, åt lite och senare under kvällen blev de film och en dusch :).
Satt i soffan i stort sätt hela kvällen men det var mycket mysigt, satt och prata lite och de blev mycket skratt. Och som sagt så tittade vi ju på film men de var inte fören två tiden mitt i natten tror jag. Vi såg The dark knight men jag var faktiskt inte så insatt, förstod inte vad som hände men de kanske inte är så konstigt eftersom jag satt och halv sov igenom hela filmen, haha. Vi kom väl till sängs vid fyra men somnade inte fören halv sex i morse!
Men så idag vakna jag vid ett men lyckades somna om lika snabbt, men jag vaknar ändå fyrtio minuter senare, alltså tjugo i två, inte för att vi gick upp då men vi låg och snacka en del :)
Tog halv fem bussen hem, mötte en vän på bussen som skulle in till stan så vi tog lite sällis eftersom vi ändå skulle åt samma håll :).
Men nu vakna Sanne och vi tänkte gå och lägga oss i sängen, skriver mer imorgon. Åhoj!

En rätt så gammal bild på mig och mina älskade syskon , jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla syskon är med ett lende :D

2009-01-21 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0