7/1

Hejsan hejsan.
Idag är de onsdag och jag är hur trött som helst! Men de är väl inte så konstigt eftersom Sanne och jag gick och la oss väldigt sent igår och jag skulle upp tidigt eftersom jag sitter barnvakt till Thea. Just nu sitter vi och tittar på barnkanalen och tänkte snart gå och väcka Sanne för jag funderar på om vi skulle ut på en promenad så vi får lufta hjärnan och så skulle vi kunna äta när vi kommer in.
Jag var ju så elak imorse, pappa kom in till mig halv tio och sa att jag skulle gå upp till Thea och göra henne sällskap, eller iaf lägga mig i soffan. Så jag drog med mig täcke och kudde och la mig i soffan och somna om. Jag vaknade tio i tolv igen, haha. Snäll barnvakt jag är som bara somnar. Men nu har jag iaf duschat men jag är fortfarande lika trött! Jag kanske kan slänga på en film åt snäckan så hon är lite sysselsatt ett tag, fast nu skulle hon rita lite som hon gjorde när jag sov, haha.

Anledningen till att jag satte mig och skrev lite blogg är för att jag har fått bilderna från nyår alldeles nyss och tänkte ladda upp dom, de kanske inte blir alla bilder eftersom vissa är lite pinsamma.
Men whata hell? Man lever bara en gång så jag kan lika gärna slänga in alla på en gång, men jag varnar er, jag är inte vacker på alla bilder, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0