4/1

Hejsan mina vänner! Jätte dåligt uppdatering, jag håller med er. Men nu är det nytt år alltså nya tag, även fast de inte är så lätt så ska jag försöka andas ut och börja om igen, inte när man har sån bra start på de nya året heller. Men jag ska göra mitt bästa.
Hur såg eran nyår ut? Själv var jag hos kusinerna och åt tre rätters, dansade och sjöng - mycket trevligt.
Vi åkte hem ganska tidigt, redan vid ett tiden. Och de tog ju år innan vi fick ut mamma, haha. Men de gör absolut ingenting, hon hade trevligt. Det är huvudsaken.
Jösses, att sitta och prata med folk och skriva blogg samtidigt är inte lätt, haha.
Jag vill ju så gärna slänga in bilderna från nyår men jag har inte fått dom från min kusin än så de får faktiskt vänta. Men jag lovar att sätta in dom när jag fått dom!

Undra vad som händer imorgon.. Idag har jag ju faktiskt inte gjort ett skit, haha. Bara legat i soffan och degat, suttit vid datan och ätit. Låter som en perfekt söndag om du frågar mig, haha. Eller iallafall när du inte orkar göra nåt. Jag och familjen satt och tittade på film också, Du, jag och Dupree. Jösses vad jag skratta, haha. Den där Dupree är ju en riktig gullunge! Jag menar, han ser ju inte alls bra ut. Men han är en riktig gentleman som ställer allt till rätta sen.
En riktig goding om du frågar mig.

På onsdag sitter jag barnvakt med Sanne också. Vi ska vara hemma hos pappa och de värsta är att skolan börjar på  torsdag och jag har verkligen ingen ork att börja igen. Fast jag var ju hemma en vecka extra eftersom allt de där med sjukhuset och massa saker.
Men vi får hoppas att den nya skolstarten går bra i år. Nu tänkte jag gå, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0