26/1

Godmorgon.. Usch, det här är verkligen inte min dag. Magen bara värker att jag tror att jag ska dö när som helst, men försöker tänka på någonting annat för idag ska Andrea och jag åka in till stan och ha det lite mysigt. 
Jag kan inte skriva ett jätte långt inlägg just nu eftersom att jag ska börja röra mig mot skolan snart. Ut i det tråkiga vädret.. Fy det är verkligen inte min dag idag! Jag blir tokig!
Men men, nu tänkte jag sätta på mig skorna och gå ut i det kalla vädret. Jösses, nu är grannarna i porten också! Det hör man klart och tydligt, haha. Jordbävning! 
Skriver mera ikväll när jag kommer hem ifrån stan :) Puss!

Kommentarer
Postat av: em

SV: Taack, jo det gick bra :D

2009-01-26 @ 13:42:30
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0