13/1

Godkväll allesammans.
Jag har gjort något som jag egentligen inte får göra, höhö. Jag lånade Malins bärbara dator, eller jag vet inte riktigt om jag får låna den men jag fick utav mamma!

Idag har mamma och jag haft det mysigt, det började med att vi satt och tittade på tv tillsammans och bara det kan få mig att må så bra. Det var bara mamma och jag hemma och vi pratade och tillslut så började mamma ta massa "modell bilder" på mig och vi började snacka om att vi skulle ta ganska många bilder och skicka in till massor av olika tidningar och sånt. Vi pratade mycket om det förr men det blev aldrig av men nu har vi båda kommit överens över att nu ska de ske på riktigt!
Så vi ska ta någon helg så snart som möjligt och be Malin ta lite kort och så där. Be Sandra fixa make up och hår. Så det ska nog bli bra :).

Jag tänkte berätta lite om hur min dag har sett ut. - Dagen började med att jag klev upp strax innan sju och man kan säga att jag var hur trött som helst! Jag ville bara gå och lägga mig i sängen igen och komma upp när jag kände för det ist för att gå till skolan. Men jag kämpade mig upp, tog på mig mina strumpbyxor och min (Malins) stickade tröja med hög krage och ett vitt linne under, det blev no make up too day. En helt naturlig dag helt enkelt och det var skönt, förutom att jag har så jäkla ont i halsen! Och tidigare idag hade jag ont i mitt ben och det vägrade ju att släppa fören näst sista lektionen :O.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig. Godnatt! :)

Jag börjar bli så trött på allt jävla trams med vänner och allt, jag känner hur jag bara tröttnar på allting.. Låt mig bara vara och låt mig köra mitt rejs för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0